Follow @hybrishoran

Släng ner nyckeln min fina, och få mig av den här jävla gatan.


Gör comeback mot mitt psykes vilja! Tänker inte låta orklösheten vinna detta slaget, så jag åkte hem och dansade runt ensam i lägenheten till hög musik, tränade lite, tog ett bad och sprang ännu en gång runt som en dåre. Imorgon åker jag hem till Tjörn för en visit hos mina favoritmänniskor i Mölnebo, en natt med Ronja och sedan vidare till Göteborg igen för att fira Emil som fyller 20 år, det går inte så bra det där med att ta vara på sina lediga dagar, men för att vara ärlig så håller jag mig hellre sysselsatt än gräver ner mig i lugnets tysta vrå. Jag hoppas mina pengar kommer imorgon, vill verkligen ut på lördag! Förövrigt hade jag och Jessika en riktig sjuk dag, allting var helt plötsligt väldigt komiskt och idog skrattattack efter skrattattack bröt ut med jämna mellanrum, och denna statiska elektricitet som vilar emellan oss börjar bli riktigt irriterande! Vi kan inte ens peta på varandra utan att vi får varsin stöt! Nu ska jag faktiskt grina illa över min kalla tår, krama min storasyster som är en riktig vardagshjälte och krypa ner under mitt varma täcke och tillslut somna. Det är ett skönt koncept, funkar nästan varje gång. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0