Follow @hybrishoran

När en tanke blir för gammal föder jag en ny, på så vis slipper jag dö utan att ha tänkt om.


Diffusa rubriker, jag är inte förvånad. Jag föder nya hela tiden utan att behöva gå igenom den där 9 månaders fyfiska ansträngningen. Jag börjar allvarligt fundera på om jag är shopaholic. Det enda som övervinner en dålig dag och andra ruskigheter är att shoppa! Fast sen kan det även bero på att jag bara fyndar, ni förstår idag fyndade jag, IGEN! En otroligt gosig tröja för 25 kronor, second hand as usual! Och ett fint askfat till min syster för 10 kronor. I mean come on! Hur ofta händer sånt egentligen? Hela tiden i Mathildas förtjusande stackars liv i princip. Emil är i Göteborg, detta fick jag bevittna en liten stund. Elli var där också, jag med. Ett tag iallafall. Har krupit upp i soffan i min nya favvotröja, dom blir bara fler och fler! Och ja, jag har tappat skrivförmågan ganska rejält, den kommer nog tillbaks när jag lyckas hålla ihop mig själv lite bättre. Ska göra lite chaite och lyssna på mitt namn är kent, föreslår att ni gör detsamma! 

Styrkekramar, Mathilda.


Tröjan! Kan nog dö i denna älskade överkroppsvärmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0