Follow @hybrishoran

Jag vet inte varför, jag vet inte varför inte.




Jag vet inte. Jag vet inte varför jag skriver här och jag vet inte varför jag inte gör det. Känner mig lite som en robotflicka, eller som att jag har en kastrull på huvudet och bär gröna trikåer, en doktor Kosmos. Vad kan stämma in bättre på mig? En pajas från en annan planet som tycker grönt är skönt? I rymden finns inga känslor heller, fan vad skönt det skulle vara på ett sätt.

Hur som haver, jag och två trogna medmänniskor prövade en ny pluggteknik igår. Vi gick ut på krogen, beställde in varsitt glas öl och vin och slog upp böckerna och satte igång. Alla hann med att göra en hel uppsats var i princip, plus att vi övade lite spanska. Innovativt och definitivt kul! Skön musik, alkohol, bra umgänge och toalett nära till hands!  Så det borde ni testa, mycket givande må jag säga. Självklart gör ju alkoholen att man blir aningen fnissig påväg hem vilket resulterar i planer om att införskaffa varsin lång svart cape i voldemort-stuk och göra en schysst koreografi till för att underhålla människor omkring oss. Inga idéer är dumma, bättre med fantasi än utan!

Imorgon blir en lång dag, och jobbig. Och jag ska inte ens till skolan? Tänker jobba på projektarbetet så länge jag kan och sen ska jag till sjukhuset ännu en gång, hoppas det dröjer tills nästa omgång efter detta. Hur som helst, tänker hylla gamla barnprogram och grönklädda utomjordingar med kastruller på huvudet, världen behöver mer sånt. Klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0