Follow @hybrishoran

Utan dig, är dagens händelser bara som fragment av gårdagens.



"All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die."

Thanks for saving me Bob. Lördagar är bara en utfyllnadsdag, för många ett tillfälle att supa ner sig med gott samvete, eller ett tillfälle att sova bort dagen om man söp dagen innan. Vet inte vad min ursäkt är för att stanna hemma idag, men jag tänker inte lyda. Jag var hos barnen igår, en liten klängapa vid namn Jennifer envisades med att jag skulle stanna över natten, med den där babyrösten och puppyeyesen I would say no is not an answer. Men jag lyckades ändå kompromissa genom att få med mig en liten skitunge hem istället och vi kröp ner i soffan och tittade på film och åt godis! Sen somnade skruttan och jag låg vaken.

Men jag ska åka in till staden, införskaffa färgburkar och måla staden färgglad. Sen ska vi till Sejdeln och fira Emil som fyller 20 på måndag. Härlig ålder, härlig kille. Det blir nog hur bra som helst, lite svårt att föreställa sig bara när man sitter på Åstol och vill inte riktigt någonting, alls. Men! Jag behöver gott sällskap och öl för att sörja/fira min ekonomi med att spendera iväg min budget, man lever ju inte mer än en gång.

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej på dig ! Nu är dagens blogg 22 feb. avslutad och vinnaren kommer att synas klockan 17.00 . Besök bloggen kl 17.00 för att se om du vann eller inte.



Det var jätte skoj att du var med och tävlade. Om du inte vann så finns det

en ny chans idag eller imorgon.



Ha en bra helg!

2011-02-26 @ 15:20:17
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0