Follow @hybrishoran

Svart är ingen färg det är så man känner sig.


Dagen har varit dimmig, sabbade den redan över natten då sömnen aldrig kom över mig. Men också imorse var en ren katastrof, det känns iallafall som att helgen härmed är slut, men inte får man andas ut. Skola imorgon, tydligen prov och en massa annat som jag självklart inte hade en aning om. Nu sitter jag och knaprar på en halstablett och överväger balkongen en stund; tända ljus, cancerpinnar och musik. Hur som helst blev jag arg på min gamla stackars mor och hon förlät mig OCH underlättade en hel del för mig. Det är inte lätt att vara en lat student! Men det är lätt att spendera, dock måste jag säga att 45:- för ett svart virkat linne är precis vad jag ville ha, kommer bli perfekt i sommar åh! Nu ska jag städa min röriga bohemiska kraschade provisoriska lya här uppe på tionde våningen i staden och styr sedan stegen mot kallare klimat som kallas balkong. 

Kronisk skrivtorka, svart är ingen färg det är så man känner sig. Jag kommer tillbaka snart, solen är ju påväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0