Follow @hybrishoran

soja, potatis, kryddor; AV OLIKA SLAG !!!

Jag har en dålig dag. Tidigare idag började en tanke att framträda i kulisserna av min hjärna, tänkte skriva här men blev så chockad över min bästa väns nya hårfärg att det växte fram helt nya. Första tanken var: Markus kommer bli SÅ avundsjuk. Andra tanken var: Måste hindra henne från att ta livet av sig. Tredje tanken bubblade ut som ett skratt utan dess like. Jessika Lovisa Cecilia Busck är typ ROSA/CERISE/RÖD-hårig! Hur fantastiskt roligt ?!  Jag ska hjälpa henne ur denna knipa i helgen, då ska det bli ordning och reda!
Åh, hur som helst! Skolan kändes överflödigt, vaknade trots allt upp som en rödgråten zombie för att Jessika sa att jag var försenad och huvudet gjorde situationen värre än det var. Sen när har jag kommit i tid till skolan? Efter många om och men tog jag mig dit men hamnade i Caféterian med gött häng istället. Jag och Jessika fortsatte mot Göteborg för äventyr. Hamnade i Bellevue, i ett litet område som liknade staden i Chainsaw Massacre och vi blev paranoida och skrämde upp varann. Tillslut hittade vi secondhand-butiken och åh åh åh vad jag fyndade! Två äckligt mysiga koftor! Och sedan åkte vi vidare till stadsmissionen med min syster där jag handlade 3 tröjor för 20:- och tog lite över ett hårspänne i tenn med elefanter på! Så jag är nöjd, men det blir bättre; sushi och bio med två sköna filurer, en rosahårig (fniss) flicka och en lång filur med skön-grön halsduk, jag lär ju inte tappa bort dem iallafall ?
Dagens laugh:

Jag har en dålig dag. Tidigare idag började en tanke att framträda i kulisserna av min hjärna, tänkte skriva här men blev så chockad över min bästa väns nya hårfärg att det växte fram helt nya. Första tanken var: Markus kommer bli SÅ avundsjuk. Andra tanken var: Måste hindra henne från att ta livet av sig. Tredje tanken bubblade ut som ett skratt utan dess like. Jessika Lovisa Cecilia Busck är typ ROSA/CERISE/RÖD-hårig! Hur fantastiskt roligt ?!  Jag ska hjälpa henne ur denna knipa i helgen, då ska det bli ordning och reda!

Åh, hur som helst! Skolan kändes överflödigt, vaknade trots allt upp som en rödgråten zombie för att Jessika sa att jag var försenad och huvudet gjorde situationen värre än det var. Sen när har jag kommit i tid till skolan? Efter många om och men tog jag mig dit men hamnade i Caféterian med gött häng istället. Jag och Jessika fortsatte mot Göteborg för äventyr. Hamnade i Bellevue, i ett litet område som liknade staden i Chainsaw Massacre och vi blev paranoida och skrämde upp varann. Tillslut hittade vi secondhand-butiken och åh åh åh vad jag fyndade! Två äckligt mysiga koftor! Och sedan åkte vi vidare till stadsmissionen med min syster där jag handlade 3 tröjor för 20:- och ett hårspänne i tenn med elefanter på! Så jag är nöjd, men det blir bättre; sushi och bio med två sköna filurer, en rosahårig (fniss) flicka och en lång filur med skön-grön halsduk, jag lär ju inte tappa bort dem iallafall ?

Dagens laugh:


Kommentarer
Postat av: m

sånt där tycker jag vi ska göra dagen då vi piercar oss. typ tisdagen på sportlovet!!

2011-02-04 @ 11:46:51
URL: http://comewithmetohelsinki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0