Follow @hybrishoran

I've got a hatful of love for you, So why are you waiting so long?


Kul att folk fortfarande hänger här ibland! Nej, jag var inte sarkastisk. Jag hade fått massa mysiga kommentarer och styrkekramar men jag råkade radera alla istället för att godkänna dem! Så nej, jag har inte avfärdat er med min osmakliga brist på ork, så fortsätt slänga in poesi i mitt kommentarsfält, uppskattat! Igår satt jag och Annika uppe sent och drack vin och pratade, jag dränkte kudden igen (den kanske börjar mögla snart..) men det är bra att gråta. Då vet man att man existerar. Jessika drog till kossornas paradis och jag blev kvar i storstaden, inte gjorde det mig något mer än brist på vänskap som funkar i alla väder. Det finns inga dåliga kläder, bara dåliga vänner! (?) Wow, djupt. Iallafall så grät jag lite till sen gav jag mig själv en örfil och tog spårvagnen till stan. Träffade Majja som skulle köpa en grej på den förmodligen gubbigaste affären i hela världen - Clas Ohlsson. Hon gick sedan vidare för att träffa Joachim vilket är ganska roligt när man tänker på det. Sen åt jag sushi med Adrian, och drack även kaffe. Vi planerade på att göra något radikalt men i brist på både fantasi och ork så tuggade vi tuggummi istället, det var helt okej det med. Imorgon kommer Polly, i brist på pengar drar vi ut för att spendera dem allra sista och sedan vidare till de gröna - nu dock snötäckta - ängarnas land, där kossorna regerar och Stefan har sin grävskopa - KOBALLE! Det blir halv åtta hos mig (Jessika) och vin. Allt detta vin, alkoholistvarning minst sagt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, hjärtat!

<3

2011-02-18 @ 08:51:53
URL: http://saralundins.blogg.se/
Postat av: danni.

jag har köpt ett nytt vin du måste smaka på, snart. ♥

2011-02-18 @ 09:00:40
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0