Follow @hybrishoran

It's like forgetting the words to your favorite song. You can't believe it, you were always singing along



Dagens goda gärning måste nog vara städa och tända ljus i lägenheten till min systers hemkomst, den bohemiska känslan som brukar ligga och lura tog ut sin rätt. Halvan har åkt hem till korsvägen och jag har bosatt mig i soffan. Jag och Jessika har suttit barnvakt åt den snarkande timida hunden, sen fick vi ett ryck och putsade lägenheten lite, städade balkongen. Sprang ner till torget för att hitta ett smartare askfat än krukan vi askar i nu i dagsläget, men utan resultat. Lagade även vegetariskt käk och förbrukade alldeles för mycket cigaretter. Nu ska jag ta ett bad och njuta utav att jag har sovmorgon till 14.30 imorgon, hur skönt?

Christine och jag hade en liten tradera-fandango över facebook och nu är jag ett par shorts fattigare och några slantar rikare,  om ni bara visste vilken fattig liten lort jag är, hihi! Bilderna säger förresten allt om denna dagen; bängigt, mysigt, chilligt. peace out!

Kommentarer
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

du fotar så fint :):):):)♥

2011-02-06 @ 21:00:10
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Alice

åh, bilderna

superfint

2011-02-09 @ 15:15:13
URL: http://afewyearsoverdue.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0