Follow @hybrishoran

Första demonen var min barndom så jag sköt, andra demonen lukta skola så jag sköt, tredje demonen var min ofödde son puh puh puh!


Jag har fått smaka på lite vår idag, och sushi såklart! Att kunna sitta på asfalten och det blåser varmt och solen skiner, så sjukt härligt. Emanuela kom förbi och vi drog in till stan och åt sushi och så, det var jättefint att se henne igen, så vansinnigt vacker. Spanskaprovet var inget prov, det var något fånigt läxförhör som knappt täckte ett a4, "vad skönt, då var jag klar för dagen!" tänkte jag men åh vad jag misstog mig. Sedan var det självklart ett lite mindre simpelt prov i naturkunskapen, självklart började jag fnissa när jag såg det, jag hade verkligen inte en aning om vad jag skulle skriva. Man kunde tillochmed få minuspoäng - jag fick nog bara sådana för jag svarade bara på två frågor och jag är nästan säker på att de var fel! På fredag ska jag ha muntligt prov med Jessika och Jörgen,  sicka typer! 

Tänker krypa ihop till en boll, dricka mitt kaffe och förhöra mig själv på det politiska systemet och valet 2010 och sådant trams, det blir nog bra. Man kan om man vill. Kan ju bli rätt skönt och bara ge mats fingret och visa honom att jag är bättre än han tror, just nu så trycker han bara ner mig och sånt går jag inte med på, fniss!



Man bara måste älska det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahah faceboooook!!!!! Please

2011-02-25 @ 22:18:34
URL: http://Comewithmetohelsinki.blogspot.com
Postat av: Anonym

ofc everyone loveit ♥

2011-03-01 @ 11:26:23
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0