Follow @hybrishoran

Diskofilosofi & Lucky Strike

"Inatt från 24:00 kommer vi att genomföra ett systemunderhåll. Detta gör att du inte kan skriva eller logg in men det går fortfarande att läsa din blogg. Underhållet beräknas till 1 timme"
Är det bara jag som har fått dethär meddelandet?"Inatt från 24:00 kommer vi att genomföra ett systemunderhåll. Detta gör att du inte kan skriva eller logg in men det går fortfarande att läsa din blogg. Underhållet beräknas till 1 timme"
Är det bara jag som har fått dethär meddelandet?

"Inatt från 24:00 kommer vi att genomföra ett systemunderhåll. Detta gör att du inte kan skriva eller logg in men det går fortfarande att läsa din blogg. Underhållet beräknas till 1 timme"

Är det bara jag som har fått det här meddelandet? Blogg-avgiftning for addicts .. Hur som helst, dagens filosofi lyder:

Diskofilosofi:

Har du en bra dag - rött läppstift!
Är du fast besluten om att göra din dag bra - rött läppstift!
Anar du att det kommer bli en bra dag - rött läppstift!

Svårare än så är det inte! Självklart var mannen tvungen att ifrågasätta vad det hette dem dagar man fick för sig att ha rosa läppstift på sig. Jag svarade "det har man när det snöar för att bryta  av från allt det vita" det tyckte han lät fånigt men det är ju bara för att det inte ingick i min diskofilosofi! Vart grundar jag detta påstående? 

Jo, såhär är det. Igår gick jag igenom en svår prövning, och imorse vaknade jag och insåg att allt kommer bli mycket enklare nu. När jag stod och spacklade mitt ansikte ringde telefonen för att berätta goda nyheter! Det var skolan som ringde för att berätta om mitt beviljade inackorderingstillägg! Det var då jag inte kunde göra annat än att färglägga läpparna röda dagen till ära - diskorött! Yada yada, jag fortsatte iallafall ner till Roy's där jag fick höra att det bara är gubbar som röker lucky strike, jag skrattade åt den skäggprydde (lite överallt på kroppen) lille turken som skrattade tillbaks. Bra dag - disko! Har ätit mig mätt på wokade grönsaker och sojafärs som var svingott, har dragit med annika ner i veggoträsket och helt plötsligt blev det mycket roligare att laga mat!


gubb-mathilda?

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig gubbis. <3<3<3

jag köpte ett röttelirött läppstift igår. väntar på en bra dag!

2011-02-08 @ 10:48:37
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0