Follow @hybrishoran

We are all equal under water.

Jag vill ganska mycket just nu. Samtidigt som den återkommande känslan av att lägga sig ner under täcket och inte vakna förrän någon väcker en med en puss på pannan smyger sig på när jag är ensam. Ingenting sorgligt eller så. Det är bara en känsla jag har. Vill visa mer utav mina första dagar i lägenheten. Numera har vi bord, stolar, kläder, möbler över huvud taget. Det ser ut som ett hem, men bilderna ovan är från andra dagen i lägenheten, och en fika på Dirty Records och en och annan utekväll.  Jag trivs med att röra mig planlöst omkring i någonting som är mitt eget. Sitta på golvet med skrivmaskinen, dricka sig berusad helt ensam och röka och gråta som ett barn. När jag gjort det gick jag och tog ett långt bad, läste de kapitel jag precis skapat, korrekturläste och tänkte ännu mer. Skrev mer till boken, ringde bokförlaget och drack mer vin. Ironiskt nog när jag talat om alkohol så skall jag ta en nykter obestämd tid, inte för att jag mår dåligt av det. Men för att jag har ett immunförsvar sämre än en igenrökt gammal farbror och jag skall avstå allting som eventuellt kan komma att bryta ner det mera. Och försöka äta någorlunda duktigt. Läkare har ju mer eller mindre gett upp på mig nu.
Men ang datorn har jag inte fått något svar än. Så jag tänkte att jag lägger upp en bild på den så ni får se. Och rätta mig lite - Den är 27 tum och köptes för 20 000 kr alltså den näst största i Imac-serien , men beroende på ifall jag känner dig så kan du får den för 10 000 om jag vet att du är en bra människa. Annars säljs den för 13 000 och den är i utmärkt skick. Undrar ni över prestanda och annan information så våga kommentera eller maila. Billigare Imac än så kan ni nog inte hitta i det här skicket.
Kärlek och raketer, vart man nu hittar sådana i dessa juletider.
Väl mött / The gal under the cover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0