Follow @hybrishoran

Now painting rainbows on my ugly face, I built this cardboard neighborhood's disgrace.

Passion Pit - Little Secrets.
(Bilder från förra vintern )
Jag är rädd ni kommer behöva se mig i ett ganska ocharmigt skick ett bra tag framöver. Mina pengar är slut och sminket också. Orken med för den delen. Skall ta en tid för mig själv nu, och spendera en stor del av den tiden i sängen eller ute på skogsslingan till tjärnet en bit bort. Annars ? Vi fick möbler till lägenheten igår, och pappa fick massa Mathildakramar. Jag vet att jag inte visat er hur det ser ut ännu, men jag ber om högsta mercy i detta fall . Men bilder från de första dagarna i vårt lilla kollektiv kommer här.
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Spökhistorier, Julkalendern på Ipaden. Glögg i teservisen, Skyrim, te och nybakt bröd, nyduschad Mathilda.
Mer än så? Inte just nu. Jag lever sparsamt på min sista energi. Checkar in på Dårhuset på den gudsförgätne ön nästa helg, för att fira en kaosartad jul med min familj, för vänner har jag ont om på befolkning 10-arean.
Imacen som jag använder i skrivande stund är ett sorgligt ämne. Men jag tänkte höra med mina pålitliga och idoga läsare ifall någon är sugen på att älska den outgrundligt och passionerat ? Den är din för 13 papp. Men bara om du kommer att älska den lika mycket som vi gör. "Perfekt för porr" enligt Erica, och jag? Jag bara älskar den. Det är en 29-tum köpt för 20.000 men Erica säljer den nu för 13.000 vilket är ett otroligt bra pris för en knappt använd dator (bortsett från Ericas lonely nights) bara ett år gammal. Skriv en kommentar eller maila mig på [email protected] så kanske detta går mer smärtfritt. Säljer på grund av dåliga ekonomiska förutsättningar.
Anyways, love and rockets. Jag jobbar på att komma tillbaka snart, i samma spirituella anda som vanligt. Den där bittra, tårdrypande jargongen som ni alla tycker är så bedårande. Lite mindre att älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0