Follow @hybrishoran

Jag är Queen Mathilda Moonchild of oblivian, jag vill ha en prinsessklänning och lite mindre hybris.

So my thought was. Have I gone mad ? Nej, jag är nog innerst inne bara en snorkig liten prinsessa som gillar att få som hon vill, fast den sidan finns ju inte längre. När tänkte jag på mig själv senast. Imorse förstås, men då var jag ju tvungen. Efter 7 stycken avsnitt utav årets julkalender, 6 koppar kaffe och ett par cigaretter fick det vara nog, tänkte jag. Men nej, det fick det ju givetvis inte. Folkbokföringen ringde, fick mig att springa upp och ner i trapphuset i hopp om att hitta mitt lägenhetsnummer, frågade om jag var utlänning varpå jag blir så överrumplad att jag svarar "Jag vet inte? Jag föddes på en ö bortom all räddning men det gör mig förhoppningsvis inte till en blatte?" Tanten jag pratade med var finsk och tog därför mitt svar som något negativt. Efter 10 minuters argumenterande huruvida jag inte var rasist och älskade alla kulturer med mera så la hon på ganska kvickt och sa att svenskar skall minsann hålla koll på sina egna jävla lägenhetsnummer. Det jag inte hann säga var att "Ja men då ska jag gå och höra med Achmed Kayazhaoijsdoiajdsio på dörren mitt emot kan sitt lägenhetsnummer utantill" . Fast då hade jag väl blivit kallad rasist igen. Jag hatar mitt liv.

 

Bra nyheter: Emil målade en 1kvm stor canvastavla till lägenheten och den blev klar idag! Fet är den, tur att jag har sånna kreativa vänner!  Nu skall det tydligen vara kafferep så jag bör åka iväg en stund. Väl mött. Kärlek och raketer.

 

 

Beskärd bild på tavlan från Emil, har inte fått den än men bilden låg på hans blogg.

Mycket sevärt så kolla in för all del !

 

www.NEM.blogg.se

Tung kille.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0