Follow @hybrishoran

Its hard to Dance, with the devil on your back. So shake him off.


Jag låg fullt påklädd, sminkad , mina fötter pryddes av två vackra skor. Problemet var att jag låg under mitt täckte och förbannade mig själv på alla sätt och vis. Men efter lite övertalning tog jag mig ut i vinterkylan och mot bussen. Musikens hus, Otto var dj och folk jag inte träffat på jättelänge var där och jag kan inte minnas ha varit så genuint glad på väldigt länge. Ericas mamma var där och lärde mig dansa med brösten, på äkta ryskt vis. Vi tog oss till andra lång efter en rad olika drycker och sedan på en efterfest hos Eskils kompisar som vi träffade på gatan, och hembryggt vin och uckele kändes behagligt. Jag och Rebecca trillade hem vid 5-tiden och somnade någon gång därefter.

Idag kommer Fredrika. Jag behöver hennes energi i min bakfylla, tro mig. Om det är någon som botar baksmällor så är det Fredrikas dialekt och absurda, oförskämda och hysteriskt roliga skämt . Så vi blir förmodligen ett gäng ikväll, häng på vet ja.

Annars ? Har precis tagit ett långt bad och streamat film och druckit kaffe i badkaret. Ett ägg och juice hade inte suttit fel men min ekonomi har fallerat och nu väntar jag mest på att få jobba. Ett fik på andra lång blir det, börjar i januari!

Mer om det ? Nej. Jag är nog rätt färdig. Fjanton kommer kanske över senare och jag börjar planera väggmålning och inredning i mitt eget huvud, måste bara anlita bra pojkar som kan måla åt mig och Erica.

Väl mött. Love and rockets.


Kommentarer
Postat av: Ismael.

Då kan man ju komma och ta en kaffe hos dig någondag C;

2012-01-04 @ 09:43:49
URL: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0