Follow @hybrishoran

Well I see Jesus and Judas making love now of couse, and all the roman emperors hanging up their horse. And I see no point in landing. I see no need to learn from the day we lifted we know we'll have to burn

Fick äran att fika med min pappa igår, vi satt och tjötade, drev med folk. Tittade på saker på marknaden, hans vänner som uppenbarligen inte har några begränsningar i kvantitet (det vill säga jag tror han har vänner så det räcker för 100 år) och pratade om julen. Det är ganska lustigt faktiskt, har inte ens tänkt på julen. Vet att jag åker hem på torsdag, för att fira en slags jul men jag kan inte riktigt se det framför mig. Inget cyniskt eller så, fast det är väl lite det också innerst inne. Jag vill egentligen bara glädjas över allt omkring mig, fast utan att låta bitter eller så, men hur mycket finns det kvar?
Iallafall, mina sista dagar i Göteborg skall jag:
- Undvika stan till den kraft jag kan (stora folkmassor får mig att svimma och kräkas, och julhandeln är känt för att ha de effekterna på mig)
- Idag kommer Åsa förbi med en julklapp i form utav en röd sammetskjol (Jättesöt, ni föstår inte förrän ni får se en bild.) Så vi ska klä upp oss och ha teparty vid mitt köksbord.
- Imorgon skall jag och Anton gå på bio och sedan skall jag packa för ett par dagar på Åstol med jul och hela köret.
- Klämma ner röven mellan två barn i bilen till Åstol, lyssna på en barnakör som skriker "banan" i 1,5h . Focking aye.
- Nu? Tills Åsa anländer skall jag titta på tredje Star Wars-filmen och dricka upp mitt morgonkaffe och ge er en liten bildbomb från december (mycket utspätt men fortfarande; ta det för var det är)
I was blue för jag sminkade mig till Mirchas begravning, och jag var lite ängslig.
Köpte en klänning till Emanuelas födelsedag för visst måste man vara fin då
Monki 400 pengar minsann.
Första natten i lägenheten så bjöd vi in Frodo, den kortväxta norrlänningen för att vi
utnyttjade gratis arbetskraft - bära lådor. Tack Daniel! Och Annis och Anton pryder numera toaletten.
Jag var full, som alla andra nätter och visade mina Captain Claw-talanger. Och stirra som en
mentally challenged native american.
Rakhyvelsmassaker och en tripp till Liseberg med brorsbarnen, skitungarna vann ju allt så klart.
Drack och sov, bakismorgon med fötter och sovande varelser. Kan minnas att jag luktade lite
väl mycket på korken den kvällen, blev nästan påkörd av en bil och så vidare, det vanliga!
Olivia och Skutt kom över på kafferep och Skyrim, vi höll oss med andra ord sysselsatta
i ganska många timmar.
Sist men inte minst, helgen spenderades hemma i lugn och ro. Med en flaska vin och berusade
samtal om allt och ingenting. Det får vara så ibland. Frukosten därpå blev samma som alltid, bakis
eller ej - Ett ägg och ett glas apelsinjuice.
Så säg mig. Hur kan det ha tagit mig 7h att blogga just idag? Åsa kom innan jag blev färdig på grund av ett döende internet, har hunnit ha tebjudning och välta över en hel tekanna i knäet på lilla Åsnan, sprang till Willys och fick inhandlat mat också, bra jobbat om ni fråga mig, en stor insats på en vanlig torsdag. Har fått kjolen också, så söt så jag nästan avlider. Gayness is a thing of mine i'm afraid men det är väl inga ovanligheter där inte. Nu skall vi spela in lite musik och sedan kommer Erica, Elias och Anton vad jag har förstått. Här behöver man inte planera, folket trillar in automatiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0