Follow @hybrishoran

Emanuela Shitdick, pop my cherry.


På beställning. De där stunder där man känner på sig att det ekar som ett hungrigt kylskåp här på bloggen. Kör en snabb revy av gårdagen men gör misstaget att nämna namn som inte hör till vanligheten. Det är nu jag borde gå igenom det onyktra arkivet ifrån gårdagen och rabbla upp alla namn från igår (inklusive korvkillen för han förgyllde dagen lite när vi insåg att krogarna stängt) - men. Nej. Detta inlägget kröner jag till Emanuela chitic som blev så förolämpad av att inte finnas med i min magra summering från igår. Jag och Emanuela möttes på 9an och hoppade av på stigbergstorget. Musikens hus hade inte öppnat och en blandad bitterhet (läs nykterhet) och att jag inte stod på listan och hundra riksdaler i inträde kändes lite väl saftig för en fattigunge som mig. Men vi satte oss på en bar med allt för mycket 50cent och allt för mycket gamla män som kommenterar att vi klädde av oss ytterkläderna varpå det genast började koka nere i deras kostymbrallor. Sorgligt nog förmodligen en av deras stoltaste ögonblick i deras tragiska 40 årskris.

Under cirka fem minuter händer det en jäkla massa bra grejer. Rebecca skriver upp mig på listan och Emanuela fick glada besked från le telefonos. Vi for iväg tvärs över gatan någorlunda tipsy och sen dansade vi. Hela kvällen.

Nog om igår. Tillägnat Emanuela inkluderar också lite smicker och vardagsglitter. Hörrö. Du vet att jag är fett dålig på att ge komplimanger och vara snäll överhuvudtaget, men mitt tappra försök kanske kan resultera i något annat än misär och elände. Du är en syster , verkligen. Du är så vacker och på alla möjliga plan smartare än mig. When i think twice, då tänker du till 4 gånger till. När jag får erbjudandet att hoppa från en bro så tar du tag i mig och säger "eller? du tror inte du förtjänar mer än sådär?" när folk har lämnat mig med skit upp till armbågarna har Göteborgsoperan, cigg och tjöt alltid varit där. Och hur mycket vi än jiddrar och hur homofobisk du än är så skall du alltid hålla på och pussa på mig som om jag vore ett litet barn. Vilket jag, innerst inne, självklart är.

Jag älskar dig Emanuela, du är en av mina bästa vänner och en dag kommer en kille som gör reklam för tandkräm komma fram till dig och säga "du, du där! Du ja. Vi kan jobba ihop, arbetskamrater with benefits. Typ gifta oss. Om du vill? Jag är inte killen som är ett svin, och så hatar jag lövgärdet så jag köpte en stor villa ute på västkusten som jag tänkte vi kunde bo i. Titta på havet och låta våra perfekta tänder reflektera solkatter mot havsytan. Men bara om du vill? Jag är ingen hasty Guy men om du någon dag vill låta mig pop your cherry så är det helt okej för mig. Det är väl sånt man gör, när man är kär?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0