Follow @hybrishoran

Who killed Davey Moore? Why an' what's the reason for?

(Bob Dylan)

Spenderar den sista lediga tiden i mitt liv (restrerande 5h innan jag börjar jobba) på att titta på 8 mile, hide & seek och annan förfärligt klyschig men ack så mysig skit. Ronja har intagit tronen i form utav vår alldeles för sköna skinnsoffa, ska försöka sno åt mig lite plats utan att bli av med handen. Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Ronja har blivit så grinig på senare dagar, sedan pappa åkte till norge för att fiska, hon är väl avundsjuk! Jag ser ut som en föråldrad Johnny Cash eller liknande, förlåt för det. Eller nej förresten jag tar tillbaks det där, tack för det!



Raindrops keeps falling on my head, dumdididum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0