Follow @hybrishoran

Did you see that? My head just fell off and everyone sighed and said "not again"



Blev utelåst från jobbet idag. Gjorde tabben att låta Fredrika ha koll på nycklarna, vilket självfallet ledde till att jag blev sittandes utanför i 20 min för att hon hade raggat upp ett gammalt pratglatt par på vägen. Har hennes konstiga tröja på mig, mossgrön med massa mysiga mönster och fransar i luvan, till mitt röda hår ser jag ut som ett äkta troll, jag tycker det är mysigt. Förutom det har vi repat idag, allt mellan himmel och jord och det var skönt. När jag sjunger filtreras resten utav mörka sorlen bort och jag glömmer lite hur det är, och varför. Vet inte vad jag ska säga om det, riktigt. Jag försöker hålla mig neutral men klockan tickar som en frenetisk bomb som bara väntar på att få detoneras i min bröstkorg. 24e augusti. Jag försöker hålla mig sysselsatt, undviker att vara berusad oavsett preparat men det funkar inte. Måste bedöva smärtan på något vis, känner mig envis. 

Tre år är en väldigt kort tid, egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0