Follow @hybrishoran

thiz nevah happendh.................



This is my new thingz omg! Fyndade rompan av mig för ovanlighetens skull..............och så petade jag på en annan rompa. Dålig bild på väskan, den är fan finaste fyndet i världen, en hundralapp för den perfekta ryggsäcken!

Jag cad id audt, stängde av alla känslor för ett par dygn. Sen grät jag i ett par dagar, och nu har jag detoxat min kropp ifrån smärta och elände. Det är där, fast det känns inte. Jag flyttade hemifrån, då tillät jag mig att släppa en tår igen, flera stycken och ett inlägg min syster trackade sönder mig för. Ja visst ja, i min familj får man inte känna någonting. Så jag är utflyttad, en outcast och ganska hemlös. Bor i kossornas rike för tillfället, och i Johanneberg ibland när vi behöver åka in till staden. En etta vid östra sjukhuset står och väntar på oss och min far har fixat nödpengar åt mig - mina körkortspengar som jag inte kan använda till körkort ändå - så jag har råd med hyra tills jag fixat ett jobb. Vi har släpat runt på en sopsäck i Göteborg i hopp om att komma hem med den till kuballe i behåll, fann Olivia och Pontus (eller de fann oss, och sopsäcken) utanför Espresso House där vi smakade av en kopp kaffe innan tåget, och sedan åkte vidare till Kuballe. Förutom det var jag på sjukhuset imorse, fick bättre tabletter för narkolepsin och sen åkte vi vidare mot Kortedala som ledde oss till vårt kära stadsmissionen med en syster och en pratglad Carina, fynden ser ni ovanför och på min kropp för tillfället. Vet att detta är bara informationsbug men jag tänker inte krydda med några lättsamma skämt, eller berätta en tårdrypande snutt, ta det för vad det är. Med en bonus som den här:


(Del 1 & 2, vi är lite långrandiga utav oss....)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0