Follow @hybrishoran

You wanna play mind-crazed banjo On the druggie-drag ragtime U.S.A.?


vi var på Parken och dansade. Innan det hade vi sett Kristian Anttila och Hästpojken på Liseberg, drog till Lust för att öla lite och slutade på avenyn i jakt på rosébaren men hamnade på Rockbaren en snabbis och efter mycket dansande på Parken så tar sig en glassig fotograf igenom folkmassan för att ta kort på mig och Andreas som inte orkade dansa lika mycket som de andra. Trevlig kväll, förövrigt! Tack allihopa. Jag är nog en av de få som kan säga att jag gillar bakfyllan morgonen därpå, men jag gillar att vakna upp bredvid bajs-jessika, göra kaffe och chilla framför tv:n , kanske är det för att jag är så invand i migränen som uppstår i vilket tillstånd jag än är i. Hur som helst så spenderade jag min bakisdag med Jessika och Fredrika, jag piercade tungan och fastnade i Stenungsund, och nu sitter jag här, i Hålan Som Gud Glömt och funderar på att langa bild på piercingen plus den signerade Anttila-affischen och singeln jag fick, men det är jag alldeles för lat för är jag rädd. Nu ska jag duscha och tända mina doftljus heh, hejdå fuckers
/ lord voldemort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0