Follow @hybrishoran

you make my pee pee go Doing, doing, doing

okej ikväll har jag inget liv, men såhär såg jag ut idag iallafall. och min tunga är lika svullen som igår och det är väl ganska roligt för omgivningen förvisso, när jag läspar och dregglar när jag skrattar för mycket, ibland får man bjuda på sig själv. Det ryktas om att hitlerjugenden uppgraderar mjukvaran imorgon, det blir bärbara datorer till alla små slavar men alldeles för höga förhoppningar borde man icke ha när det gäller Mimers Hus även känt som Tysklands inskränkta rymlingshåla för flyktingar under andra världskriget, vi ses imorgon kära jugend, nighty night, over and out
/ härskaren över landet lagom i en lagom tom stad.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack hun! <3

2010-09-07 @ 13:35:05
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0