Follow @hybrishoran

They're talkin' about a revolution It's sounds like a whisper


jag tog heesten i svansen och rensade min garderob.. igen, och nu ser det nästan skapligt ut. Det luktar fortfarande spy i rummet intill, jag har undvikit att vistas där inne men när katten slinker in drar det in sydostliga vindar och stanken når även mig. Det som hände var så enkelt som att klockan halv tre på natten får isak för sig att spy, och då menar jag inte sådär som spädbarn gör, typ spyr lite på ens axel när man försöker pussa dom, utan han spyr kaskader på sängar , kläder och golv.
Well guess what! Jag är en halvtimme tidig, sitter fullt påklädd redo att bege mig mot sadistanordningen, saknar jessika .. det var längesen vi inte spenderade helgen tillsammans. Men ja, tillbaks till hitlerjugenden, fotografering, lady gaga och hyperaktiva människor vars hjärnor aldrig förstått begreppen migrän och näringsbrist, människoförståelsen är lååååååg. ska nog gå och se om katten lever, förresten.. hon har varit där inne i säkert femton minuter, hon kanske har tuppat av där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0