Follow @hybrishoran

Punktera min tro och släck mitt hat all min längtan, allt jag har ge mig din hand eller ett ankare bara något som sätter stopp

anttila, hästpojken och piercing, that was pretty much my weekend. Idag cyklade jag till Koballe, och åh vad jag har saknat kuballegården, att sitta och röka i ladan med gammalt bajs och prata med Jessikas pappa, trivs där jättemycket. Sen cyklade jag vidare till Mölnebo för att fira älskade Jennifer som nyss fyllda 9 år bestämde sig för att ha kalas, tråkigt nog hindrade den svullna tungan mig ifrån att smaka på jennifers hemmagjorda tårta men en bulle gick ner efter mycket kämpande och orienterande i min egen mun. Godnatt på er fuckfejzes, imorgon samåker jag och jessika för första gången på jättelänge, it makes me kind of happy.

Kommentarer
Postat av: polly

SÅ AVIS!!!!!!!! ANTTILA<3

2010-09-05 @ 23:04:06
URL: http://honsomkallaspolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0