Follow @hybrishoran

Jag tittade upp och jag såg flygplanen, eller var det svalor?


snodde pollys bild. dödade den med mitt legendariska mordvapen; redigering. nåja, ungefär så här såg jag ut i väntan på spårvagnen till masthugget när jag fick se pollys blodiga knä, hon var så pepp och upp i det blå att hon flög ner i backen, söt haha. vi (när jag säger vi menar jag självfallet hela sällskapet, vi är självklart jag och jessika, går ingenstans utan den tösen, fina fina pollybus och andreas) plåstrade om busfröet och begav oss till haket där det bjöds på the smiths hela kvällen. fredagen, alltså dagen innan vi var på haket spenderade vi kvällen på sejdeln med ett 5 liters öltorn vilket efter många om och men gick ner. På haket köpte vi bland annat tequila på begäran av Jens, tuff kille det där. massa bilder finns på facebook och så jävla många läsare har jag ju faktiskt inte på den här smått töntiga bloggen så de flesta har nog min fejs. Tack för en fin helg, har så fina vänner.
se upp för dårarna / m
The Rolling Stones – Beast Of Burden

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är en av de finaste jag har.

2010-09-13 @ 18:55:07
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: polly

tack så sjukt mycket för denna helgen! pusspuss och puss igen!

2010-09-13 @ 21:27:26
URL: http://honsomkallaspolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0