Follow @hybrishoran

It might sound absurd But don't be naive Even heroes have the right to bleed


cyklar på bryggan med jennifer på pakethållaren, cyklar iväg till jobbet, hon är min lilla hjälpreda just ikväll.

- mathilda jag kanske har tänkt på det förut, men alltså åstol är formad som ett U ..
- haha ja det är de ju faktiskt!
- jaa .. så egentligen borde det heta en u istället för en ö..
- hahaha jaa, du är så intelligent hjärtat!
- *fnissar för sig själv på pakethållaren*
- vad fnissar du för fröken fräken?
- hihih, en öde u ! un ude uuu !!
- haha du är underbar jennifer
- ja, jag vet. UuuUUUuuunderbar!!! *fniss* 

förövrigt fick hon 20 kronor i dricks av en skäggig berusad båtgäst, hon blev överlycklig och viftade med 20-lappen framför näsan på mig hela vägen till hamnkontoret. sen har jag och hampus spelat piano, han har gehör den killen, krävdes inte många minuter förrän han kunde tre låtar utantill. Mina älsklingar, de är UuUuuunderbara. skadar ju inte att de är vackrast i världen heller.

< div>

Kommentarer
Postat av: Jesskinki Busckinki

Bilden på Jennifer; Jag döööör, snygg!!!!!!!!!

2010-09-27 @ 00:45:02
URL: http://tiokamel.blogg.se/
Postat av: mathi

i know right!!!!1 så jävla fina mina pl000tttar pl00ttar eppelskr00tttar

2010-09-27 @ 05:58:31
URL: http://grapewinefuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0