Follow @hybrishoran

(här borde det stå någonting fyndigt)


all theeeea bitchez in dae houwz zeey yoooo

sitter i skolan, migrän som vanligt. de glesa busstiderna för att ta sig till the cursed and forever hated island är mitt största problem just nu. fast nu är det förvisso bara en timme kvar. men well, idag blev jag väckt okristligt tidigt som vanligt för att åka till Rollsbo med Mats (som nästan körde ihjäl oss, skalliga korpulente galning) och spendera hela morgonen genom att få en  utförligt beskrivning hur man trycker saker, personligen trycker jag hellre ner saker, som mitt huvud i sanden,  eller onödiga människor osv, heh sadisten her self. Nåväl; sen fotade tjejerna i min grupp medans jag hatade världen, sen dog jag i soffan med feeeesk och anna och nu får jag mer migrän. Ikväll ska jag tvinga mor min att baka kakor för jag står för fikat imorgon, detta gör jag inte för att vara elak mot min mor, utan snarare för att jag tänker på mina medmänniskor i klassen som inte ska möta sitt öde redan imorgon, jag är en katastrof i köket, kan inte ens göra negerbollar. Hade faktiskt tänkt att skriva något vettigt men just nu kliar det bara i fingrarna och jag har lust att skrika "NUUU SKA BLOOODET FLYYTA!" som dom gör i ronja rövardotter och slå ihjäl alla som väsnas, det hade varit fett action.

Christine, om du läser det här så saknar jag dig. Samtidigt som jag är glad över ditt årskontrakt i norge så blir jag jävligt bitter när jag tänker på det. hejdo hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0