Follow @hybrishoran

We shot them in the things we said, Ah we didn't need no bullets 'Cause we rely on some words instead

Kill someone in argument
Outwit them with our brains
And we'd kill ourselves laughing
At the funny things we'd say

Kill someone in argument, outwit them with our brains. And we'd kill ourselves laughing at the funny things we'd say

Vet inte vart jag ska börja. Baklänges känns som en bra idé den här gången. Låg i min soffa inatt, först sov jag på Ronjas rumpa men sen blev hon trött på det och la sig på min istället. Väggarna skälvde i stormen, tegelpannor flög åt alla håll och kanter, och precis som i en skräckfilm flög fönstret upp och andades kallt i rummet. Med största möjliga paranoia med tanke på att jag var helt ensam och min fantasi gärna skenar iväg så sprang jag och stängde fönstret och studsade ner i soffan igen, under täcket, tände mina ljus och på bordet stod ett paket apelsinjuice, strömavbrott ensam i ett stort hus ? inget jag brukar sysselsätta mig med precis, mamma var fast på fastlandet för färjorna slutade gå, pappa satt i grannhuset på herrmiddag som tydligen var mycket viktigt. Jag och Ronja tjurade medan jag bläddrade i en tidning och lyssnade på vinden som tjöt i dörrspringorna.

Tänkte inte bli långrandig, jag lever i kaoset för tillfället, prövar på talesättet "ensam ändå stark"  tyst i huvudet men jag är mycket osäker på det. Räddar människor på rullande band, träffar mina brorsbarn så ofta jag kan. Jag träffar vänner jag saknat och inte träffat på länge, det känns faktiskt nästan lite bra, men att sova i ett kollektiv på 5 pojkar med åldern 20-23 är faktiskt väldigt ofräscht, men helt okej. Jag fyllde i min tatuering hos fina Caja i onsdags, och planerade mina kommande, åh hon är så snäll och rar, Ed också! fotade för mitt EXPO B arbete också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det där din kommande tatuering? fin. tatuerar ed minderåriga folk om föräldrarna är med och ger godkännande?

2010-10-28 @ 14:26:48
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: Alice

snygggggt

2010-11-02 @ 14:42:37
URL: http://afewyearsoverdue.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0