Follow @hybrishoran

make my nipples hard let's go!


dags för ett tappert försök till ett någorlunda propert blogginlägg, inte för att det är så lätt när huset står på ända, jag är syskonlös och bor på TJÖRN , livets mörka moln kanske. jag hade nog mått lite bättre utav en jacuzzi, eller möjligtvis en resa till thailand, ska fråga mamma sen, ensambarn har ju en tendens att bli bortskämda, och hon borde förstå mitt lidande, fast .. hon flyttade ju trots allt hit frivilligt. korkat.

min pappa, el skäggo har kommit ner till mitt rum of no reason 4 gånger idag, jag bad honom artigt att ta sig härifrån omedelbart innan jag kläcker ur mig något elakt och oartigt, men jag misstänker att skägget har vuxit ända in i öronen på honom för han svarade inte och drog upp mattan framför min föredetta systers föredetta dörr (ja, ni hörde mig, christine har lämnat mig för norrmän och dagisbarn) och börjar pilla med hålet jag så gärna brukar trampa rätt ner i när jag har tråkigt, oftast när jag duschat och springer runt i jakt på underkläder, hur som helst finner jag det inte det minsta amusant att sitta i sängen och betrakta min pappas rumpa vars jeans glidit ner så man ser de bakre regionerna klart och tydligt. vilken planet kommer han ifrån ? och varför ligger den inte i ett annat solsystem? jag är åtminstone övertygad om att alla bär skägg där och har en stor mage och gillar att nypa folk i rumpan.

praktik idag igen, bara två veckor kvar nu. men till skillnad från alla andra dagar så fotade vi inte idag, utan vi gjorde absolut ingenting istället, tills vi åt fika och blev tjocka, julia fyllde år och det bjöds på tårta/kaka, synd bara att bananen och de salta pinnarna började brinna och skapade en slags kalabalik i ett par sekunder, och ett hysteriskt skratt bröt ut, grattis julia, om du nu råkade snubbla rätt in i mitt bloggnäste och läsa om din utomordentligt fina banankaka! och jag har hittat världens finaste skor, jessika också, varsitt par sexbomber som bara hånglar upp foten när man tar på sig dom! dock kostar mina en förmögenhet, och helvetet kommer frysa till is och förvandlas till en skridskobana innan min mor går med på att sponsra mig för att köpa dem, jag börjar undra om hon möjligtvis är en reinkarnation av Adolf Hitler iförd i bh och trosor under kläderna (men det kanske han också gjorde, vem vet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0