Follow @hybrishoran

Oh, I'm so glad we got together My whole world was falling apart


instängd på mitt rum. kaffe har jag ju iallafall, men sällskap hade inte suttit fel. Tvivlar på att jessika tar sig hit för min skull, det var tydligen en hemmafeeezt på gång i staden. ska ringa någon annan trevlig anhängare som kan hålla mig sällskap och trösta min stackars mage som blivit fylld med mat (tror seriöst mormor smider onda planer om att göra gåsleverpastej av mig, ni vet när man fyller gåsens mage med så mycket mat att magsäcken spricker osv, vidrigt) det serveras hummer ikväll, min pappa är en riktig pärla, fastän han bär skägg och nyps i rumpan och andra fettfyllda kroppsdelar. , mi papi te amo mi corazon mi corazoooooon.

och så lite kärlek förstås    Tingsek – World Of Its Own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0