Follow @hybrishoran

thee gooood times aaaree killin meeeee


helgen har varit rubbad, alldeles för mycket häng i negerbyn, uppraggad av zigenare som erbjöd både det ena och det andra, tur att jag inte gillar falafel.  Träffat vänner jag inte sett på länge, druckit överdrivet mycket kaffe, träffat mina fina människor i mölnebo fastän humöret vände senare om kvällen, färgat håret rött som i RÖTT och köpt en tröja jag vill begravas i, min humor har utökat drastiskt , därför i ren protest tänker inte dra några skämt på en vecka, sparar mig till premiären! kallas numera Puck, (var god kalla mig Mathi, eller Mathilda)  

Tänkte dra på Håkan-signeringen idag men tyvärr har tränarN förbjudit mig, nä men på riktigt då, jag orkade inte. Håkan får vänta, vi har ju dejt i november, du och jag i Lund Hellström!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åååh så fin du är <3

2010-10-17 @ 19:56:36
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0