Follow @hybrishoran

Lämnade kvar minnet av hur du tog min hand innan bomberna föll innan hoppet kom till sömns


jag är en vindrickande rödtott på en grusig kärra en höstig stjärnklar kväll, poet också kanske, vem vet? Jag gillar att skrika mig hes till dåliga japanska filmer, om sällskapet är min trogna fröken Bush. 

Ikväll får vi finbesök, Fredrika kommer nämligen hit, den mest störda och knasiga vän jag har, hon är fantastisk. Kanske kommer också Emil hit, det var längesedan. Vi besöker sejdeln ikväll för att se om vi hittar lyckan i botten på ölglaset, sedan vidare till lust vill jag tro. Som jag nämnde ovan är jag numera rödhårig, vilket känns väldigt okej får jag väl säga.

Tror det blir Åstol snart, för att packa om för en farlig kväll i göteborg, kläder efter väder ni vet. Men först kaffe på fin koballe, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0