Follow @hybrishoran

För jag vet vilken dy hon varit i


Har precis skrivit världshistoriens mest sämsta prov, någonsin och tänker nog krypa en trappa ner för sällskap av annan sort. sen ska jag kräva hämtning utanför skolan och skjuts till göteborg, gärna en säng också, och kanske lite te. Bortskämda lilla flicka. Pojkarna ska slava för mig hela kvällen, betalar tillbaks i natura. inte. Kan gottgöra dem med lite allsång på balkongen, det hade verkligen inte vart fel. Vad är ens grejen med att skriva prov ? Ett stressmoment utan dess like har jag hört, själv sitter jag där, tom och belåten, aningen bitter över min bristande kompetens osv, men annars .. it's all good. Snart får jag mina superfina skor som min kära mamma köpte åt mig, och Lund närmar sig också och allt vad det innebär så det vore synd att klaga. Men det är ju så jävla skönt att bara få lov och göra det ibland.

Dags för en smoke med Josefina, seen this gurrl befoaah ? she's soaa priddy. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0