Follow @hybrishoran

this planet looks so cute, but it's cold.


tänkte skriva att världen är elak, för det är den. Men jag är också elak och är en del av den så här får jag vara objektiv, även fast mina känslor säger annat . Jag är en grå massa som kan bli ett frö och växa grön. Men dekadensen flyter i mina vener och artärer och kraften finns inte, för att vara ett frö och växa upp ur grå betong krävs en jävla anamma och en gnutta solsken. Mitt solsken är långt bort och jag vill att det ska komma hit. Men det är bara drömmar , allt är bara drömmar.

Kommentarer
Postat av: En svala.

Ett frö kan växa upp till en blomma som krossar betong, bara av vetskapen om att det finns ljus på andra sidan.

2010-09-07 @ 23:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0