Follow @hybrishoran

wake up, you son of a bitch.


Smärta är bara en högre grad av njutning, har jag försökt intala mig själv hela dagen idag. Blev väckt okristligt tidigt vilket är ganska ironiskt med tanke på att jag jobbar på ett religiöst café som Åstols församling driver, lägg märke till att jag säger Café och inte resturang, men ändå gör vi mat i ett minimalt kök där alla grälar och gnäller. Nästa år blir det att söka till rökeriet, skaldjursresturang och pub, om jag fortfarande bor hemma då. Och nu när jag sattit mig till rätta 6h arbete, två glas vatten och en drickyoghurt senare så minns jag att jag inte berättat om min tripp till Lund ännu.

I Fredags rymde jag till Skåne för att träffa Polly, vi gjorde iordning för fest i hennes trädgård och sedan hade vi fin förfest på taket bara vi två, sen var det en mysig fest resten av kvällen i trädgården, trivdes riktigt bra där bland skåningarna. Jag somnade dock i Pollys säng med jacka och kläder på och vaknade mycket bakfull och började städa, senare på förmiddagen köpte vi jordgubbar och såg på lejonkungen, och drog ut och fikade på eftermiddagen, runt 7-8 tog vi och drack vin i stadsparken för att sen bege oss in till malmö, det blev krogen, klubbar, konstiga människor, timbuktu-allsång och mycket mer, när vi kom hem bestämde vi oss för att äta popcorn och klippa mig. Men för att göra en lång historia kort slutade det med en fylle-sidecut och ännu en baksmälla, men jag hade det jävligt fint där nere och längtar redan tillbaka.

Imorgon blir det ännu mer jobb, 6h vilket inte är så farligt egentligen men det känns motigt ja det gör det, inte ens tanken på att dra in lite cash gör mig pepp, jag behöver verkligen pengar så jag kan ta mig härifrån ehhe.

anywho, har knappt bilder från helgen men här är någon enstaka iallafall och skön musik like cherry on top:

Tim Armstrong – Wake Up






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0