Follow @hybrishoran

& som ett färgfotografi som nån förstört med flit är Jag svartvit inuti?


på riktigt då; hade tänkt skriva ett par rader men jag är så infernaliskt kissnödig så det kommer dröja lite så /afk

- ett toalettbesök senare -

tack för ert tålamod! men för att skriva ett par innehållsrika meningar då så .. jag bubblar snart över of overwhelming facts! För det är faktiskt så att det rullar på ganska bra just nu, jag mår nog pissigare än vanligt men när man arbetar med avslappnade men duktiga människor så armbågar man sig inte längre fram, utan man liksom flyger lite lätt och ingenting blir särskilt jobbigt alls. Timmarna bara sprang iväg och jag fick träffa Jessika som kom på besök. Mina vänner var och hämtade ut kent-biljetterna idag och jag hatar livet men älskar tillvaron, allting kan bli bättre men det blir nog inte sämre än såhär och det gör ingenting! Fick tillbaks min cd-samling så vi har lyssnat Navid Modiri & Gudarna idag på jobbet, då jobbar jag som bäst!

Syns inte så bra men här är en dålig bild på min fyllesidecut och Olivias och min biljett! Skenet må bedra men vi är två lyckliga flickor for sure.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0